psalm 91 - afrikaans

There are two distinct voices in the psalm and each speaks to the trusting believer in the Lord. Psalm 91 AfrikaansPlease subscribe to My ChannelIn die skuilplek van die Allerhoogste.


Pdf Teologiekroniek Totius Se Vertaling Van Die Psalms In Die Bybel En Sy Beryming Daavan

Heres how to read the Bible in Afrikaans.

. Psalm 91 Afrikaans is die Beskermings Psalm wat jy naby jou kan hou in tye van nood. 2 Ek sal tot die Here sê. 11 want Hy sal sy engele aangaande jou bevel gee.

Die Here belowe Sy beskerming aan die wat Hom hul Toevlug maak. Psalm 91 in Afrikaans. 10 Geen onheil sal jou tref en geen plaag naby jou tent kom nie.

U beskerm en bewaar. Psalms 9110 - Geen onheil sal jou tref en geen plaag naby jou tent kom nie. 3468 views Nov 1 2020 Psalm 91 voorlesing uit die Afrikaanse Ou Vertaling 195355 Hierdie bekende Psalm oor die Beskerming van God is die tweede aflewering in my.

Ad Browse Discover Thousands of Book Titles for Less. Die Allerhoogste het jy jou beskutting gemaak. Download it once and read it on your Kindle device PC phones or tablets.

Ad Compare and choose best price condition version shipping and payment options. Op REIS met PSALM 91 Afrikaans Edition - Kindle edition by Liebenberg Chris. Die almagtige God sal jou bewaar.

1 As jy na die allerhoogste God toe gaan dat Hy jou moet oppas kan jy van een ding seker wees. U is my toevlug en my veilige vesting my God op wie ek vertrou 3 Dit is Hy wat. Use features like bookmarks note.

2 Ek sal vir die Here sê. NLV PSALMS 91 Op God kan ek vertrou 1 Hy wat woon in die skuilplek van die Allerhoogste sal rus in die skadu van die Almagtige. AFR53 PSALMS 91 In die beskerming van die Allerhoogste.

Psalm 91 soos gesing in die Gereformeerde Kerk Suid Afrika GKSAMusiek gemaak in Ableton Live 11Video gemaak in OpenShot Video Editor. 1 HY wat in die skuilplek van die Allerhoogste sit sal vernag in die skaduwee van die Almagtige. Ps 91 Afrikaans is ook bekend as die Beskermings Psalm.

2 Jy kan vir die Here sê. The Inner Meaning of the Prophets and Psalms 341. 91 1 Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind en die beskerming van die Almagtige geniet 2 hy sê vir die Here.

Find millions of books textbooks rare and collectible items. To read the Bible in Afrikaans please visit the site of the Bible Society of South Africa at this. PSALMS 91 Afrikaans 19831992 AFR83 Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind 91 1 Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind en die beskerming van die Almagtige geniet 2 hy sê vir die.

9 Want U HERE is my toevlug. Afrikaanse Vertaling 1953. A Prayer of Moses the man of God.

The key word to describe this psalm is security. Gratis Leesplanne en Oordenkings oor PSALMS 9111. In hierdie Psalm maak die Psalmdigter dit duidelik dat God die BeskermHeer is van die wat wat Hom hulle toevlug.

U is my toevlug en my vesting my. Onthou Alles Wat God.


Peace From Psalm 91 Corona Virus Protection Happy Homeschool Mom


7 Promises For You From Psalms 91


Handjies Vir Jesus Mienie Psalm 91 Facebook


Covid 19 And Psalm 91 Ajith Fernando Our Daily Bread Ministries


Psalm 91 Wikipedia


Krag In Gebed Bid Elke Dag Psalm 91 Oor Jouself En Jou Facebook


3 Passionate Prayers For Protection Meaning Of Psalm 91 Prayer


Psalm 91 New Beginnings You Are Not The Only One


Psalm 91 Devotional Restoring Our View Of God Our View Of God Will Determine Our Relationship With God What Is The Right Way To View God During Difficult Times Psalm 91


Dutoitspan Kimberley Psalm 91 11


Psalm 91 11 Engele Vinyl Wall Stickers Wall Art Studios Sa


3 Passionate Prayers For Protection Meaning Of Psalm 91 Prayer


Pin On Afrikaanse Versies


Die Boodskap As Jy Na Die Allerhoogste God Toe Gaan Dat Hy Jou Moet Oppas Kan Jy Van Een Ding Seker Wees Die Almagtige God Sal Jou Bewaar Jy Kan Vir


Pin On Afrikaans Die Taal Wat Ek Praat


Ps 91 Afrikaans Jesus Christus Die Koning Kom Binnekort Terug


Psalm 91 Worksheet

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel